it's easy to say, harder to do yourself.

Trött på att behöva kräla på marken,
på att allt ses som mitt fel.
Det är lika mycket ditt ansvar som det är mitt,
och ska jag vara ärlig tycker jag
att jag visat var jag står.
Men det är klart.
Bättre att lämna det där det är.

Idag har det varit SCHKOLA!
Hittade inte Nikki, så kunde inte lämna samhällspapprena.
Smått panikartat, alltså.
Efter filosofin - som bjöd på härliga diskussioner -
gick jag&Calle och åt, och sedan vidare till biblioteket.
Efter det gick jag med Julia, som blivit sjuker,
till EH så att hon fick mat i sig.
Och sen åkte jag HEM.

Fick nougat av Julia som tack för att jag korrekturläste
hennes novell. Seriöst. Godare nougat finns inte!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0