Bad day

Jag börjar få allt fler dåliga dagar märker jag. Varför? Ingen aning, och jag orkar inte bry mig om jag ska vara ärlig. Jag är bara så in i helvetes trött på allt tjat om att jag är si eller så - rannsaka dig själv istället för att haka på mig. Så jävla trött på dina humörsvängningar. Det räcker inte att säga att du skojade, för det vet jag att du inte gjorde. Vill bara BORT.

Och fan vad jag är trött på krav och prestationsångest och jag måste gör det eller det. JAG DÅ?! Spelar det någon roll. Nä. Precis. Jo, det är klart att jag gör. Förlåt. Det blir bara så jobbigt ibland. Brukar hata kärleksromaner men när jag häromdagen läste lite kort i en sådan i brist på annat att göra stod det:

"Jag önskar att du ibland kunde planera din tid KRING mig,
istället för att planera in mig som du planerar in dina döda intressen."

En tanke till alla er där ute alltså, som låter er tid planeras av era fritidsintressen, istället för att vårda de levande relationer ni har. Vänner, kärlek, familj. U name it.

Nej. Jag är inte på bra humör. En latte, en god bok och tusen tårar kommer göra susen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0