18!

Igår firade vi Josefin, en av de få vänner jag har kvar i Trelleborg, som fyllde arton får några veckor sedan. Det blev mat, god dricka och trevligt umgänge.

CA lärde mig (eller ja snarare förnyade mina kunskaper inom ämnet) bugg och sedan var Calle DJ en stund och spelade allt från, ja, jag vet inte till mjukrock som Mexico t.ex. Haha, mysigt med tryckare - har inte dansat det sedan jag gick i sjätte klass tror jag! Efter dans (och högljutt protesterande från alla håll eftersom musiken C spelade kanske inte gick hem hos alla ;P) blev det SINGSTAR. Jag var ovanligt duktig, kan det bero på spriten tro? Tråkigt nog speglar ju inte singstar hur bra man sjunger, bara om man kan hålla tonen. Eller något. Var hes mot kvällens slut iaf!

Vi stack hem vid ett ungefär, blev bums i säng men först lite prat som vanligt. Bästa tiden är ju stunden från det att man lagt sig för att sova tills det att man faktiskt somnar. Då blir alla konversationer så mycket mer givande :) Tur att jag har dig, älskling :) <3

Imorse gick vi upp vid nio, satte igång ett avsnitt av Mord i Sinnet och åt sedan frulle. Efter det hoppade vi in i duschen, och sedan kollade vi på RUN'S HOUSE på MTV innan älskling drog hem vid ett. Tidigt, as usual. Men ok, hade jag fått rullskidor hade jag nog också skyndat mig hem. Om jag nu gillat skidor, that is. Men som sagt - vi ses ju imorgon. Tur för mig bara att han glömde sin jacka/tröja här. Gissa vem som struttar omkring i den och försöker få in doften i favoritskjortan?? Jo, jag! Vet inte vad det är med mig och tvättmedel . . .

Nu ska jag plugga lite filosofi, eller äta först iaf, och sedan ska jag övningsköra eller cykla till Skansarna för att plugga. Älskar att sitta där på kvällarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0