The City

Sitter på mitt rum och kollar på weekend marathon av "The City". Brukar se the Hills också, haha! Oh yes I'm an MTV-junkie! Ikväll blir det mys by myself förmodligen, ska nog se The Holiday. Igen! Tycker den är helt suverän. Av fyra själ. Kate Winslet, Jack Black, Jude Law och såklart - det är en feel good-film! Hehe, nej, jag är inte förtjust i Diaz.

Igår var Emma, Calle, Max och Josefin här och vi hade en sedvanlig umgängeskväll. Först kom Emma, och sedan droppade Calle in varpå vi lagade mat. Blev kotletter och kroketter (efter Emmas önskemål), och till efterrätt hade jag bakat en chokladsockerkaka med vit chokladmousse i mitten. Den blev misslyckad, för moussen stelnade inte som den skulle. Men, den tog slut i alla fall! Efter det kom Max och Josefin och då såg vi på TV, snackade och sen blev det en hel del knuteliminerande också. Usch, gör så fruktansvärt ont. Men tack, Emma o Josefin :) Calle stack vid tio, och de andra vid halv ett ungefär. Puh! Jag var helt slut redan vid tio.

Idag gick jag upp vid halv nio, och sedan dess har jag ändrat om på mitt rum och bakat smygedrömmar. Ha. Flyttat pianot och min fåtölj, och har mer planer på gång. Får se hur det blir med dem... De låter minst sagt lockande i alla fall!

Nu ska jag forstätta kika på the City.

Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

heheh So Am I, älskar mtv=)

2009-10-11 @ 16:36:39
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0