So much for support

Det är väl klart att jag har stöd hemifrån. Såklart! Mina föräldrar vill precis som alla andra föräldrar att deras barn ska lyckas här i världen och tjäna pengar, bo fint och resa mycket. Så, ja. Jag har ett bra stöd hemifrån. Så länge jag inte behöver något som kostar något.

Mitt PA går ut på att skriva en saga och sedan jämföra den med den "ultimata sagan". När jag lämnar in min slutprodukt vill jag att boken ska vara upptryck i ett eller kanske två, tre exemplar. För att liksom få den där sista, okej, jag har faktiskt klarat av något-känslan som gör att jag kan glädjas. Det kostar en hel del att få en bok upptryckt, och speciellt som min är en saga med fina illustrationer.

Men, nej. Jag får inte ens önska mig det i julklapp, för det är inte "viktigt". Tack som fan, säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0