Inte alltid en dans på rosor

Jag har varit på Centrumkliniken idag och tagit en spruta mot HPV. Vaccinet alltså.
Jag mår konstigt nu, känns som om huvudet ska flyga iväg och kroppen stanna kvar. Och nej, jag har inte rökt eller på annat sätt intagit någon okänd substans.

Fast jag vet inte. Följande konversation vid matbordet får en att fundera.

Pappa: Södervidinges bröd har blivit så kompakt och lågt.
Mamma: Jo, vet du vad det beror på?
Pappa: Kvinnan på MAXI sa att det var mjölet.
Katie: Ja, höhö, om det nog är mjöl
Mamma och Pappa: ?
Katie: Jo, tänk om det är Colombia som bestämt sig för att ta över Sverige och infiltrerar och gör folket oförmöget genom att byta ut mjölet hos Södervidinge mot hälften kokain.
Pappa: Men bara södra Sverige har Södervidinge?
Katie: Ja. Men vad ska colombianerna med resten av Sverige till, liksom?

Kommentarer
Postat av: Jolka

HAHAHAH fan vad klockrent! :D:D

2009-11-06 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0