Fredagkväll

Bra dag idag. Typ. Fick tillbaks mitt Kultur- och idéhistoria-prov. Ha!
Ja, inte IG i alla fall, men ja. Vad säger man?
Man kan inte alltid ligga på topp.

Efter skolan körde Calle hem mig, och fick en kopp kaffe som tack.
Hallå pensionärspar, jarå!
Sen skulle jag egentligen träna, men jag gör det imorgon och på söndag
istället, kände att idag kunde bli en lugn dag + att håret
ändå ska tvättas imorgon så kan lika gärna passa på.

Ikväll kommer Calle över, blir myskväll med film tror jag :)
Imorgon träning som sagt och sedan till Malmö för
att träffa Julia och se New Moon. Jag är inte direkt peppad,
har hört att den är så dålig...

Söndag blir det träning och ????

Lite spontanitet, ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0