Stressigt värre

Jo, ni förstår att igår blev det lite halvstressigt. Jag hade förberett mig för en lugn dag hemma framför TV:n.. Men se det gick inte. Blev att åka huvudstupa ner till Calle för Morden i Midsomer och övernattning. Vilket när jag tänker efter (inte alls länge) var helt jävla underbart. Men hav förtröstan - vi ses på samedi.

Jag fick min present också :D En bok! Igelkottens elegans av Muriel Barbery. Det kanske låter lite dåligt, sådär, men om ni vetat det interna hade ni älskat det. Igelkottar är nämnligen en mycket vital del av vår superkompromissande relation. Mmm. Kottar och Slokar, det är vår grej det. Med andra ord en fantastisk present. Som jag glömde. Ta med den till Stockholm, pretty please. I'll need it!

Nu ska jag göra mig iordning för om en timme kommer MORMOR OCH MORFAR! Wiie. Blir middag för att jag fyller år på fredag. Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0