Min sommar

Alla i Sverige har ju dille på det här fenomenet sommar. Förstår inte alls varför - jag är en riktig hösttjej! Mycket mysigare att springa omkring i skogen när löven fallit, och dessutom är kvällspromenaderna mycket härligare eftersom de är så mörka. Och stjärnorna får absolut inte förglömmas; de syns ju knappt på sommaren. Om de ens gör det. Men hur som helst är det alltså sommar nu, och som alla andra har jag ju i alla fall ett fåtal planer för vad jag ska ha för mig. Bland annat...

- Fira 18 år (firar med släkt idag - vänner nästa helg!)
- Åka till Stockholm med Julia, Nina och Victoria
- Gå på Naturhistoriska (äntligen!!!!! tack prinsen)
- Träffa vänner jag vanligtvis inte stöter på
- Spendera dagarna i solstolen med massa goda böcker
- Spendera kvällar och nätter antingen på stranden med grill och umgänge, eller inomhus med jordgubbar, grädde och umgänge (umgänge är nyckelordet, som ni märker)
- Försöka att inte spendera så mycket pengar (midsommarlöfte. kanske håller de bättre än nyårs?)
- Se till att bjuda Julia på fika heeela tiden, precis som hon gjort med mig under hela våren (haha, där sprack mitt midsommarlöfte. men man måste ju bjuda tillbaks till sina vänner!)
- Fira Victoria i STOCKHOLM. Även om vi går ut på min dag är den precis lika mycket din (:
- Klämma in Sofia i Sthlm
- Plugga Matte C (jo.. faktiskt)
- Börja med mitt projektarbete. Hemligstämplat tills vidare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0