Aujourd'hui j'ai dix-huit ans

Min födelsedag idag! Känns precis som alla andra dagar. Ska firas ikväll med vänner och släkt här uppe i Stockholm - blir säkerligen jättetrevligt :) Ska även inom en sväng på banken och se vad som kan göras för mina fonder (dvs: kan jag, efter detta uttag, låsa fonden tills jag börjar på universitetet? kan jag låsa delar av fonden?) Ska nog även fixa så att mitt studiebidrag kommer direkt till mitt konto istället för mina föräldrars. Blir så klyddigt om de hela tiden måste föra över en massa...

Idag står följande på min lista:
- Gå ner till viken och sätta mig och läsa en stund (alldeles snart)
- Se till att Vicky mår bättre
- Sticka till banken
- Åka in till stan!!!!!!!! Hej presenter till mig själv
- Ut å äta med släkt och vänner
- Fira födelsedag, kanske på Chokladkoppen om alla orkar. Annars blir det mys nere i viken, känner jag :)

Kommentarer
Postat av: louise

grattis i efterskott :)

2009-06-30 @ 23:47:58
URL: http://loha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0