A tomboy ain't so bad, is it

Nja, fast just idag blir det ju lite girlie. Här är i alla fall vad JAG använder till min grooming.

Duschcreme: The Body Shops duschkräm med doft av Moringa, eller en från L'Occitane som doftar rosor
Shampoo: Växlar mellan John Friedas Sheer Blonde och Graham Webbs Making Waves - jättebra!
Balsam: Se ovan
Hårinpackning: Är dålig på det där.. Just nu har jag en från XL professional, men nästa blir en från Kérastase
Torrschampo: Har ett från Lee Stafford. Funkar bra men gillar inte doften..
Hårprodukt: En från L'oral. tecni. art. tror jag den heter.
Hårspray: Använder väldigt sällan, och isåfall från Wella
Lock-/plattång: Gama
Bodypeeling: Peelingsvamp
Bodylotion: En från Dove till vardags, en från The Body Shop (moroccan rose) till finare tillfällen



Kroppsprodukt: L'Occitane Mousse de Roses
Solskydd: LdB 15 spf
Parfym: Clinique Happy, Calvin Klein IN2U och en vaniljolja från the body shop
Deodorant: Doves spraydeo
Ansiktsrengöring: L'Oreal för ungdomshy (blå pumpflaska)
Ansiktsvatten: Har ett från Clinique som jag dock inte använder längre
Ansiktscreme: The Body Shop  Vitamin A på dagen, Cliniques kräm för blandad/fet hy på natten



Nattkräm: Cliniques kräm för blandad/fet hy
Ögoncreme: Har ingen
Ansiktspeeling: -
Ansiktsmask: -
Primer: -
Concealer: Maybelline
Foundation: IsaDora Minerals
Rouge: The Body Shop
Bronzingpowder: Inget


Mascara:
 L'Oreal
Ögonskugga: L'Oreal i guld och brunt (tvådelad)
Ögonbrynspenna: Har jag ögonbryn?
Ögondroppar: -
Läpprodukt: Aloe från, ja, köper det på apoteket. Sjukt bra!
Läppstift: -
Läppglans: -
Nagellack: Nivea har bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0