Vuxenpoäng

Idag skaffade jag mig internetbank. Uppgifter och dosa kommer snart till min brevlåda. Hur sjukt det känns - nu är jag arton och får flytta om jag vill! Det fick jag väl innan också, men det är först nu som jag faktiskt har frihet att göra ungefär precis vad jag vill. Det känns sjukt.

Och när jag väl satt upp mig på internetbanken kände jag hur mina redan överdrivna vuxenpoäng ökade markant. Håhåjaja, jag börjar bli gammal.

För övrigt var Harry Potter jättebra. Huruvida det beror på att den faktiskt är det eller att jag inte läst boken på ett bra tag låter jag vara osagt. Men se den! Calle gillade den också - den triggade hans läslust. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0