Things you mighn't have known

Jag känner mig sådär härligt (jobbigt?) dela-med-mig-av-min-personlighetig idag så jag tänkte sammanställa en liten lista på egenheter jag har för mig om dagarna...

Visste du att jag...
.. inte kan lämna huset utan att ha bäddat min säng?
.. gärna bäddar andras sängar om jag sovit borta (bara den jag sovit i hehe)?
.. ber varje kväll innan jag somnar?
.. är besatt av Englands tidiga 1800-tal?
.. skriver bättre än jag talar - vill ni veta något jag tänker är bästa sättet att ge mig papper och penna?
.. brukar ägna bussresor o. likn. åt att fantisera mig bort - inte sällan i min fantasis Rumänien (Transsylvanien)
.. har Washington State och Transsylvanien som mina högst rankade resmål?
.. älskar höst och vår, men ogillar vinter och sommar eftersom jag älskar när vädret är oberäkneligt?
.. längtar efter åska?
.. älskar Star Trek Voyager?
.. älskar att diskutera politik, samhällsfrågor och i viss mån ekonomi?
.. anser att Sveriges skolsystem faller på antalet kurser man måste läsa, och ändå läser minst 600 poäng utökat?
.. drömmer om ett liv som fältarkeolog, men väljer något annat för att jag vill ha säkerhet hellre än njutning?
.. låter min personlighet påverkas extremt av karaktärer i böcker jag gillar?
.. spelat tvärflöjt i sju år?
.. är en ganska duktig praktiker och problemlösare?
.. har matte som mitt svagaste ämne?
.. lägger mer pengar på böcker än på kläder utan att blinka?

Hmm, Det blev en del. Vad har ni för egenheter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0