Kort update

Tyvärr (om ni nu bryr er) lär ni nog få vänta på att min nya design ska komma. Jag har nämligen inte tid (haha ja, jag har sommarlov och inte tid!) att sätta mig ner med sådant för närvarande. Eller, jag tar mig i alla fall inte tid. Jag gör ingenting av vikt om dagarna - absolut nada. Och jag älskar det! Ikväll ska jag krypa ner framför Twilight, som jag av någon anledning börjat tycka är bra. Jag vet inte huruvida det beror på det faktum att jag inte läst böckerna på snart ett år, eller om det är något så skumt som att jag ser den hemma framför TV:n. Tror ni att filmer man inte gillade på bio kan vara bra om man ser dem hemma?

För övrigt fungerar min laptop igen! Alltså, min 15" HP. Innan har jag haft min lilla Samsung, men det har faktiskt varit ganska jobbigt att sitta vid den och skriva uppsatser och liknande så jag är riktigt, riktigt glad att min stora (hehe, mindre liten kanske ;P) fungerar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0