Tisdag

Idag är det tisdag och mindre än tre dagar tills jag åker till Stockholm.
Dagen har spenderats i Malmö tillsammans med pappa.
Blev räkmacka till frukost, och sedan köpte jag en muffinsform på Lagerhaus :D
Efter det gick vi till Stadium för att hitta en jacka åt mig,
men den fanns inte där så vi åkte vidare. Brum brum sade bilen, först till
Mobilia (där den inte heller fanns) och slutligen till Svågertorp.
Men den fanns inte där heller. Så då blev det en annan (som för övrigt fanns på alla tre ställena). Den var lite dyrare, men sååå värt det. Tack för det mami o papi!

Hur som haver tänkte jag berätta om en liten fadäs som inträffade då jag skulle betala.

Pappa: här, ta mitt kort så går jag till Harald Nyborg så länge ...
Jag: OK (tänker att vad bra att jag kan koden!)

I kassan:

E: Ja, då går det bra att slå in pinkoden.
J: Javisst (slår in koden jag tror det är).
COMPUTER SAYS NO
(WTF???)
J: Oj, fel kod. Vi provar igen (slår in koden jag förut trott var mammas).
COMPUTER SAYS NO
(WTF??????????????????)
E: Ska vi ta ditt leg så kan vi slå in det så?
J: Ehm, nej, det går inte för det är min pappas kort... Vänta lite så ringer jag honom.
*Ring ring*
J: Pappa vad är koden?
P: ****
J: Ok, tack.
J: Så, nu provar vi igen då. (slår in rätt kod)
COMPUTER SAYS YES
E: Vad skönt! Tänk om det spärrats!!!

Ja gud, vilken dag. För övrigt. Om ni inte förstår "Computer says no"-skämtet, kolla då in Little Brittain. Sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Såå mycket för att va trött på att shoppa (förra inlägg), visst klirrar de bra varje gång man gjort det endå :D men shopping dödar! :D Ha så skoj i stockholm :) utan å shoppa ;) haha!

2009-12-30 @ 00:44:42
URL: http://thnielsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0