Tidig julklapp

Guuuud vilken jobbig dag det var igår. Eller inte jobbig - stressig! Jag var i farten precis hela tiden.
På morgonen bar det av till Malmö stad för julklappsshopping (till mig mohaha) till mina kusiner och sådär.
Fyra (!) timmar senare hade jag köpt allt, inklusive ytterligare en present till Calle ^^.
Åkte inte hem, utan fick skjuts av mapa till Calle. SOM INTE VAR HEMMA!
Men han kom senare, turligt nog. Vi bytte julklappar lite för tidigt eftersom han befinner sig
i Den Kungliga Huvudstaden över jul. Han fick "Blackadder 4" (humorserie med bl.a. Rowan Atkinson och Hugh Laurie som utspelar sig under första världskriget i en skyttegrav) och en gosedjursigelkott av mig. Kotten fick han för att det är ett stående skämt mellan oss det här med kottar, och ja, för att påminna om att man ska va mjuk och gosig inuti som en kotte men alltid vara beredd på att fälla ut taggarna. Jo, nörd är jag 8-|
Vi såg iaf några avsnitt Blackadder.
Av Calle fick jag ett jättefint armband som jag inte kommer kunna ta av mig, av två anledningar.

1) Jag fick det av Calle
2) Jag fäster mig löjligt mycket vid saker och tror att om jag tar av mig dem/gör av med dem kommer något i mitt liv gå ruskigt fel.

Sedan kom mamma och hämtade mig och hade med sig mandelmusslor som tack för lövbiffen vi fick hahaha. Det första mötet. Ja, gud. Inget speciellt väl men visst blir man lite konfunderad när mamma kommer för att hämta och sedan pling pling så står hon i farstun med en kakburk?!

Idag har jag varit i stan och köpt julklappar :D Blev ett par jättefina rådjursskinnhandskar till mig (som jag INTE kommer tappa bort mamma, du behöver inte sätta barnsnöre i dem ;P) och en flaska rosé till Stockholm. Och lite till kusinerna, som alltid (:

Ikväll blir det förhoppningsvis julbak hos C-A, och imorgon blir det AVATAR med Josefin. Årets film, seriöst. Decenniets. Har ni inte sett den -  SE DEN!!!!!!!


Armbandet jag fick av Calle :) <3

Kommentarer
Postat av: louise

Avatar är skitbra :) såg den igår!

2009-12-22 @ 13:47:57
URL: http://loha.blogg.se/
Postat av: st

tjusigt, :D .

tack, I know I've got you <3

2009-12-22 @ 18:09:58
URL: http://sandraterkildsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0