Saga

Har nyss kommit hem från en promenad med Emblis i regnet. Säga vad man vill men det är otroligt mysigt att promenera i det här skitvädret. Fast jag hade såklart bytt det mot snöande (ingen vind dock) any day. I alla fall ska jag alldeles strax placera mig vid min sekretär och fortsätta på min saga (nej den är fortfarande inte klar) och sedan renskriva skiten. Hoppas jag blir klar idag ... Har nämligen inte så många sidor kvar i boken jag skriver haha. Och jag vill helst slippa köpa en bok och skriva kanske tre sidor i den ... Får se. I värsta fall skriver jag i ett kollegieblock och lägger in lösbladen sedan. Ja, varför inte, förresten? Det var en riktigt bra idé. Tack bloggen!

Imorgon blir det förhoppningsvis NOVA Lund och sedan chiiiiiiiiiill. Vad har ni för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0