Nedräkning

Idag är det 8,5 dagar tills jag åker till Stockholm.
Folk frågar varför jag inte sparar pengarna och åker till Paris eller London till våren istället.
Ska jag vara ärlig beror det varken på att jag inte vill eller för att jag inte har pengar,
utan för att jag helt enkelt inte har lust att spara i ett år för att ha råd med
en helg eller vecka i ett annat land, när jag vet att jag kan få det precis lika trevligt
fyra gånger om året - en vecka åt gången - här i Sverige.

Det verkar ju bara dumt det där att spara.
Dessutom är jag ju snäll mot miljön!

Vad tycker ni? Flera veckosemestrar om året till Stockholm eller en vecka utomlands en gång om året (max)? Förutsatt att ni har lika roligt på båda ställena.
Och Gud - Agent Provocateur finns i Sthlm. Vad mer behöver man?!
(Okej, jag vill också att Victoria's Secrets ska komma till Sverige. Men ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0