Juldagen

Hur hade ni det igår? Många fina klappar? Eller få fina? Det spelar egentligen ingen roll hur många man får - huvudsaken är sällskapet, maten och såklart glädjen i andras ögon när man ser att de gillar vad man ger dem! Själv fick jag jättefina klappar, behövde verkligen alla och de är jättefina allihop:


Handskar i rådjursskinn


Träningsbyxor från Rönnisch


Berlock i form av sjöstjärna från Thomas Sabo


Bakbok "a piece of cake" av Leila i "Leila Bakar" :D

Fick även en pyjamas som jag inte visar eftersom jag har den på mig ^^ och pengar + ett schweizernötchoklad!

Imorse bakade jag faktiskt scones ur kokboken - supergoda! Gjorde allt för hand, och det blev faktiskt riktigt riktigt bra. Dock fick jag ihop till nio scones, inte sex som det står i receptet. Om ni gillar att baka och har fastnat i normalträsket när ni bara gör samma saker, köp denna bok. Här finns grundreceptet + en mängd variationer med olika smaker.

Nu: sill och potatis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0