Insight

Jag hade kul igår. Det hade jag faktiskt.
Tråkigt bara att jag hela tiden inser hur lillgammal jag blivit.
Jag tycker inte längre det är kul att dricka, shotta
och skrika. Jag vill inte att förfesten ska vara en dimma av
alkohol, halvbra musik och irrelevanta samtalsämnen.

Jag vill att en natt på klubben ska föregås av
middag med samtliga inblandade (inte för många), god mat
vin och konversationer värdig en hörsal på Insitutet för Samhällsstudier
(jag vet inte om det finns något som heter så, men ni fattar).

Missförstå mig inte. Jag hade jätteroligt!
Men jag känner tyvärr att det inte är min grej längre...

Kommentarer
Postat av: st

OMG KAATIE ! Precis så känner jag för gårdagen också ! skrev det, med andra ord.. Andasbarn<3

2009-12-12 @ 11:12:40
URL: http://sandraterkildsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0