God Jul!

Idag är det som alla vet Julafton!
För mig innebär det 100% slappande framför TV:n
fram tills det att mormor, morfar + moster med
familj anländer 17:00. Då blir det (äckligt mycket)
julmat och läge att komma ikapp med allt man
missat sedan vi senast sågs. Trots att vi som ses
ikväll alla bor på samma gata och dessutom max
100 (om inte 50) meter ifrån varandra ses vi ganska
sällan. Så jul är alltid välkommet!

Vid åtta-snåret blir det julklappsöppning, och
eftersom jag vet att jag får en urmysig pyjamas
längtar jag supermycket tills julafton är över och
jag kan krypa ner i min säng i mitt iskalla rum (håller 15-17
grader där inne under vintern) och bara NJUTA
av att livet är så gött. Imorgon blir det långpromenad
med mamma (mohahahaha), plugg och chill framför
TV:n med alla bra filmer som visas!

Hur blir er jul?


Den här bilden har absolut ingenting med julen att göra,
men det är den enda bilden jag har på mig själv i rött.
Så den får helt enkelt symbolisera julen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0