What to do with the cheveuxs?

På måndag har jag tid hos frisören, och jag har verkligen inte en aning om vad jag ska göra med det! Därför ber jag nu er (väldigt få, men ändå!) läsare att säga vad NI tycker. Just nu är jag blond, men min utväxt vittnar om ett mycket mörkare undre lager. Jag är faktiskt väldigt mörkhårig naturligt till mitt stora förtret. Jag funderar på att mörka ner det några nyanser för att inte behöva färga det fyra gånger om året (minst), men samtidigt trivs jag så fruktansvärt bra i blont. Så. Help me! Jag vet redan att jag inte passar i de riktigt mörka, kalla färgerna. Gillar inte de kalla överhuvudtaget - har alltid lite guldiga skiftningar i det blonda för att det inte ska bli så kallt. Det enda kravet är att det ska vara mörkare än det är nu, och det MÅSTE finnas guld/rött i nyansen för att jag ska passa i det. Så. Hit me with ur tips!


Såhär ser jag på ett ungefär ut nu. Topparna är lite ljusare och lite guldigare. Min naturliga hårfärg syns i rötterna. Vad tycker ni? Behålla det blont eller..? Usch. Jag vet inte. Jag är inte så kinkig när det kommer till mitt utseende - förutom när det gäller mitt hår. Mitt hår har alltid definierat den jag är, eller i alla fall en del av min personlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0