Väntan

Hej hopp!

Här sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så att jag sedan kan gå och göra mig iordning inför kvällen (jag bytte om igen ;P). Idag har jag varit i Malmö med pappa, i alla fall, och sen var vi även nere en vända i Trelleborg. Kom på att jag ju skulle köpa present till Annie! Blev vad jag hade tänkt mig - dock inte så roliga som jag hade hoppats. Men w/e! Det är ju faktiskt innehållet som gör det roligt, eller hur? Och tanken räknas!

Får se om jag kommer hem inatt eller imorgon (lutar på inatt - var uppe med tuppen imorse för att slippa alla djävla flugor och nyckelpigor som kommer fram vid nio-tiden). Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Josefin, och om inte det blir av ska jag ta dagen till att vila. På lördag ska jag FÖRHOPPNINGSVIIIIIIIIIIS träffa Julia i K-stad, får se vad hon säger om saken :P På kvällen blir det mys :D

Nu är det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0