This is what I got..

Not. Funkar inte att ladda upp bilder, men jag lovar att det kommer så småningom!

I alla fall. Louise - stilettomascaran är bra, men den kräver att man antingen har många tunna fransar eller få tjocka eftersom den bara ger längd - inte volym. Funkar dock finfint med lösögonfransar eftersom det faktiskt BLIR glansiga fransar!

Idag har jag varit på stan med Josefin. Hon behövde hjälp att hitta lite kläder till fredag&lördag så jag hjälpte henne med det. Hon hittade en sjuuuukt fin top på MQ som jag själv spånat på ett tag, men den satt jättefint på henne så det var helt klart ett bra köp. Hon köpte jeans också.

Efter det gick vi till Harmony och åt lunch. Blev kycklingkebabtallrik för min del. Mums! Åt dock för mycket. Sedan stack vi till några affärer och sedan till min frisör för att fylla i färgen. Blev bra den här gången, men jag vet ju inte säkert förrän efter nästa tvätt.. Hm!

Imorgon står möte med Karolin och lite schemafix på schemat (höhö) och sedan en sväng i stan, tänkte jag. Isch, vad jag shoppar. På kvällen blir det Billeberga, dock en lugn kväll för mig eftersom det blir upp tidigt på lördag.

SNART BÖRJAR SKOLAN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0