Snart skolstart!

Som ni som läser säkert vet älskar jag att gå i skolan. Jag älskar det av flera skäl, men de två främst är dessa: jag älskar att lära mig nya saker och alla mina vänner är samlade där. Jag behöver inte åka någonstans utöver en halvtimmes bussresa varje morgon, och om jag vill kan jag umgås med alla samtidigt, eller bara en eller två.

Detta skolår kommer bli ett hektiskt sådant! Jag kommer läsa en hel del kurser, och detta skall balanseras med privatliv, musikskolan och ev. ett projekt jag och Julia diskuterat under våren. Här kommer en förteckning på kurser jag kommer läsa, de markerade med stjärna är ännu oklara och kommer endast med om de får plats i schemat (de är utökade):

Idrott och Hälsa A (har läst halva, i ettan)
Historia B
Matematik C
Engelska C
Svenska C
Franska, steg 5 (privatlektioner, ej schemalagd :D:D:D:D)
Fil A
Geografi A
Kultur och Idéhistoria
Staden och framtiden
Matematik D*
Psykologi B*
Trafikkunskap*

Samt PA, såklart. Nu får vi se hur det här går, jag ser i alla fall verkligen fram emot det och är SÅ glad att jag läst av NaK B och litvet, annars hade jag haft ännu fler kurser i trean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0