Shopping.

Glömde ju nästan. Jag shoppade idag, med Mami! Det blev ett par jeans, ett par löparskor (till idrotten och för att det är för varmt att promenera i mina trekkers), en långärmad tröja från GT, en T-shirt med påfågeltryck från Vero Moda, en klocka från Ur&Penn, stilettomascaran från Maybelline (var tvungen!), strumpor och ett sovset från H&M som jag spånat på i evigheters evighet.

Bilder kommer väl. Kanske.

Så, ja. Jag hade en bra dag! Hade ni?

xoxo

Och jag suktar fortfarande efter den här underbara väskan från Tiger...


 Men jag vill ha den i tanfärg. 2499 riksdaler går den på. Någon som känner sig givmild? (A)

Kommentarer
Postat av: louise

du måste berätta ifall mascaran var bra :)

2009-08-12 @ 23:41:02
URL: http://loha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0