Malmöfestival och filmmys

Go' förmiddag allesammans!
Vaknade vid halv tio idag, efter ganska precis åtta
timmars sömn. Går jag och lägger mig tio ikväll
är jag uppe vid sex och då är ruljansen igång imed skolstart tiiiiisdag.
Längtar!!!!!!

Igår vart det Malmöfestival med Calle, Markus och Josefin.
Fick dock åka in själv för stackars Josefin var lite dagen efter,
inte konstigt med tanke på hur mycket hon blev ilurad ;)
Innan hon kom gick vi en ganska lååång runda, eller ja,
från GA till Folkets park och upp till Stortorget. Blev ett glas rosé
medans vi väntade på Josefin. Sedan blev det RIX FM, och därefter
mat på Steakhouse på Lilla torg innan vi drog till Entré-biografen och
kollade på Brüno. SJUK FILM! Nästan lite för mycket.

Idag har jag slöat framför Lost in Austen med mami, som har migrän.
Det behövs också ibland! Tänkte lägga mig tidigt ikväll för att
komma in i rytmen. Som jag skrivit ovanför, ser jag :P

Imorgon ska jag till Malmö för att köpa lite grejer inför skolstarten,
ska träffa älskling där också. Ahh, saknat att vara ensam med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0