Like I said - change is coming

Jag har länge funderat över vad jag ska göra med mitt hår. Jag har funderat på att behålla det blont, färga det "strawberry red" (för att framhäva ögonfärgen) och att färga det i min naturliga hårfärg. Och vet ni vad? Jag färgade det så nära min naturliga hårfärg som ett blont svall tillåter! Det blev en chokladbrun färg med inslag av koppar för att motverka det gröna, and I love it! Det blev dock inte helt färgat på alla ställen, så imorgon ska jag nerom och försöka få en tid asap för att rätta till det. Det finns lite halvblonda partier här och var, och så vill jag inte ha det! Ska även till banken och köpa lite fonddelar - jag vill ha mer pengar!

Nu - mat och sedan ska jag träffa Josefin! :D

Har inte bloggat i helgen eftersom jag har varit hos Calle hela helgen. I lördags träffade jag Julia i K-stad, sjuuukt härligt att återse henne, seriöst, om jag hade fått välja hur jag skulle se ut hade jag kanske inte hamnat långt ifrån hennes utseende (och en annans haha..)! Pratade igenom en massa, otroligt mysigt och trevligt att återses! Sedan stack jag hem till Calle och stannade hela helgen, blev (för mig) oplanerad kräftskiva i söndags. Faktiskt kul ;P Älskar kräftoooooooor!

Tschüs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0