Kvällsblogg

Ska alldeles strax krypa ner i sängen för sömn, tänkte bara upplysa er om min mycket händelserika dag. Höhö. Den började, ja, egentligen klockan tre imorse eftersom jag inte kunde sova... Låg och tittade på BBC Knowledge, handlade om en man som reste runt i Israel/Palestina och tittade på kulturskatter som båda sidor förstör för att krossa motparten - trots att båda sidor helgar dem! Man kan ju tycka att de borde kunde enas kring den historia de delar, men neeeej. Krig är tydligen Guds svar på allt. Inte.

I alla fall. Gick upp vid.. sju skulle jag tro. Vid tio åkte jag in till Malmö för lite shopping (igen! hihi), och sedan - vid en sådär halv två - gick jag till Cyber. Stötte på Max där så vi snackade i en timme och sedan tog vi 100:an. Han hoppade av i Vellinge medans jag fortsatte till Calle. Och här är jag nu. Imorgon blir det FÖRSTA SKOOOOOOOOOOOOOLDAGEN! Längtat så! Ska boka möte med schemaläggaren så att jag får allt jag vill ha und so weiter und so weiter. Börjar en ny kurs imorgon, Filosofi A. Kul! Älskar att filosofera så det blir gött.

Ska återgå till att lyssna på Calles gitarrspelande. Snart börjar han väl sjunga serenader hahaha. Nejdå.

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0