Jag glömde ju nästan...

Jag har inte lagt upp en bild på mig sedan jag färgade håret brunt! Eller, det är snarare mörkblont med en hint av koppar. Anledningen till att jag lägger ut en bild nu är att jag snart kommer bli blondin igen. Det har ingenting att göra med att jag inte tycker att jag passar i den här färgen - för det tycker jag - utan det handlar snarare om att det inte är jag. Som Max sa: innan när du kom med ditt glittrande, blonda hår var det liksom KAAAAAAATIE!!!! Nu är det mer, jaha, där kommer Katie!

Jag är fullt benägen att hålla med. Det är fint, men det är inte jag. Med andra ord dröjer det endast några veckor innan jag går tillbaks till att vara blond, även om det kommer kosta mig 1400 extra om året, eftersom jag slingar det en gång var tredje månad ungefär (billigt jag slingar mig va? Jättebra frisör :D). Innan skolfotot blir det i alla fall. Någon som vet när det är?

I alla fall. Här kommer en bild på en alldaglig Katie.



och såhär såg jag ut innan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0