Försök till hippie

Ikväll blir det hippiefest hos Annie! Wihoooo! Såhär (plus lite, lite smink) kommer jag se ut ikväll ;P (japp, jag är redan klädd. Måste ju se hur jag kommer se ut!)


Älskad tunika som är typ fem år (!!!) från Lindex, band (pannan) från Ystads medeltidsmarknad förra året, armband från glitter, mammas gamla skinnväst och mammas halsband, ett i brons med asasymboler och ett med peacemärken och läderrem! Jeans från H&M, även de gaaaamla. På andra armen har jag ett läderarmband med silverhjärtan från KappAhl, en silverkedja med berlocker från Thomas Sabo, ett sånt där armband i trä med religiösa symboler (ingen aning om vart man hittar dem) och ett armband i flätad bomullstråd med metallpärlor från Gina Tricot. Haha. Ojdu, såhär vettig förklaring har jag nog aldrig givit förr!

Nu är det dags för läsning! Läser "The Thirteenth Tale" av Diane Setterfield. Sjukt bra! Ska bara ta av mig alla kläder och ta på mig mysdress innan jag börjar . . .

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0