Argdag

Jag har så mycket hormoner i kroppen att jag vill så ihjäl någon, återuppliva och sedan döda igen. Eller okej, i fantasin i alla fall. Varför har jag aldrig fastnat för TV-spel?

Därför vill jag be om ursäkt till ALLA som jag snäst av/varit otrevlig mot idag (speciellt idag) och tidigare i veckan. Har varit så fokuserad på min egen ilska att jag projicerat den på andra. Inte meningen!

Men vad kan jag säga? Man kan inte alltid vara på topp.

Och Staden och Framtiden är hittills den mest meningslösa kurs jag läst. Även om den hade kunnat vara fruktansvärt intressant. Kultur- och idéhistorian älskar jag däremot! :D

Kommentarer
Postat av: louise

Tack för tipsen!

Jag gillar inte Gallerian, eller jo, glassen där inne är skitgod. Annars tycker jag inte där är så intressant :p

NK är för dyrt för mig men det är kul att kolla på alla snygga kläder, skor och väskor hihi :D

2009-08-21 @ 23:27:33
URL: http://loha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0